Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137436
La implantació d'una marca de roba en e-commerce
Miralles Papell, Carlota
Martínez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La implantación de una marca de ropa en e-commerce
Títol variant: The implementation of a clothing brand in the e-commerce
Data: 2015
Descripció: 104 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: El següent projecte tracta sobre la implantació de Bowser Bcn al comerç electrònic: la reestructuració d'una pàgina web que no era rendible i l'adequació de la seva imatge en el posicionament de marca.
Resum: El siguiente proyecto trata acerca de la implantación de Bowser Bcn en el comercio electrónico: la reestructuración de una web que no era rendible y la adecuación de su imagen en el posicionamiento de marca.
Resum: The next project is about the implementation of Bowser Bcn in e-commerce: the restructuring of a web that was not rendible and the adequacy of its image branding.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Publicitat
Matèria: Implantació ; Marca de roba ; E-commerce



104 p, 23.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-07, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir