Copywriting : Análisis de la redacción publicitaria en anuncios gráficos del sector del automóvil antes y después de la crisis
Martín Alaran, Maria Carmen
Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Copywriting. Análisi de la redacció publicitária en anuncis gráfics del sector del automobil. Abans y després de la crisi
Títol variant: Copywriting print ads analysis in !he automotive sector. Befare and alter the crisis
Data: 2015
Descripció: 191 pag.
Resum: El propòsit del treball és abordar les Claus de la redacció publicitària des del punt de vista evolutiu, es a dir, estudiant el seu comportament tant en un context com en estil, assumint com a element pertorbador la Crisi Econòmica Espanyola. Per a això es farà un comparatiu entre la comunicació d'abans de la crisi i la de després, així com un balanç entre la comunicació de les marques de gamma alta i gamma mitjana, amb la finalitat d'extreure les conclusions que permetin diagnosticar i interpretar els possibles canvis que ha sofert el missatge publicitari en aquest context. Per a això es centrarà l'estudi en el sector de l'automòbil, ja que ha estat un dels mercats més marcats per la crisi, tant a nivell econòmic com de comunicació, un mercat de constant innovació tant a nivell de producte com publicitari i es cenyirà en l'anàlisi als anuncis gràfics en premsa i revistes.
Resum: El propósito del trabajo es abordar las claves de la redacción publicitaria desde un punto de vista evolutivo, es decir, estudiando su comportamiento tanto en contexto como en estilo. Asumiento como elemento perturbador la Crisis Económica Española. Para ello se hará un comparativo entre la comunicación de antes de la crisis y la de después, así como un balance entre la comunicación de las marcas de gama alta y gama media, con el fin de extraer las conclusiones que permitan diagnosticar e interpretar los posibles cambios que ha sufrido el mensaje publicitario en este contexto. Para ello se centrará el estudio en el sector del automóvil, ya que ha sido uno de los mercados más marcados por la crisis, tanto a nivel económico como de comunicación, un mercado de constante innovación tanto a nivel de producto como publicitario y se ceñirá el análisis a los anuncios gráficos en prensa y revistas.
Resum: The purpose of this paper is to address the key copywriting from an evolutionary point of view, studying the behavior of both context and style , assuming the Spanish Economic Crisis as a disturbing element. To reach this, we are doing a befare and alter comparison and the balance between communication of high-end brands and media range , in order to draw conclusions that will diagnose and interprete the possible changes that have taken the advertising message in this context. For this. The study will focus on the automotive sector, as it has been one of the more flagged market by he crisis, and because of it's economic level of communication a constan innovation of product as advertising, the analysis will be restricted lo ads in newspapers and magazines.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Copywriting ; Redacció publicitària ; Automòbil ; Crisi econòmica ; Missatge publicitari ; Persuasió emocional ; Publicitat



191 p, 29.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-08, darrera modificació el 2023-07-20



   Favorit i Compartir