Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137479
One Direction : las claves del éxito de una boy band
Pardo Calvo, Sheila
Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: One Direction : les claus de l'èxit d'una boy band.
Títol variant: One Direction : the keys to boy band success.
Data: 2015
Descripció: 125 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Les boy bands compleixen una fórmula o patró que garanteix el seu èxit entre les adolescents des de finals dels 80. A partir de l'anàlisi d'aquesta fórmula i de la realització d'entrevistes i enquestes a fans de One Direction s'han identificat els punts d'aquesta que són imprescindibles i també aquells que ja no funcionen actualment. A més, es proposa una nova versió de la fórmula adaptada als nous temps i a la pròpia evolució del conceptede boy band per definir què és el que més ven a l'actualitat entre el públic més jove.
Resum: Las boy bands cumplen una fórmula o patrón que garantiza su éxito entre las adolescentes desde finales de los 80. A partir del análisis de esta fórmula y de la realización de entrevistas y encuestas a fans de One Direction se han identificado los puntos de ésta que son imprescindibles y también aquellos que ya no funcionan en la actualidad. Además, se propone una nueva versión de la fórmula adaptada a los nuevos tiempos y a la propia evolución del concepto de boy band para definir qué es lo que más vende entre el público más joven.
Resum: Boy bands play a classic formula or pattern that ensures its success among teenagers since the late 80's. From the analysis of this formula and conducting interviews and surveys to One Direction fans, essential formula points have been identified. In addition, points that don't work today are detected too. Moreover, a new version of the formula which is adapted to the new times and the evolution of boy band concept is proposed to define what prevails today in the youngest audiences.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Publicitat
Matèria: Boy bands ; Màrqueting musical ; Fenomen fan ; Música adolescent ; Indústria musical ; Ídols adolescents ; Fan ; Música pop



125 p, 1.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-08, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir