Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137483
Gestión de la comunicación política en redes sociales en Cataluña
Rico Sánchez, Gaspar
Enrique, Ana Ma., (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: The management of social network political communication in Catalonia
Data: 2015
Descripció: 128 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: La comunicació en xarxes socials ha suposat una nova oportunitat per a la comunicació en general, obrint un camp a explorar com una nova via per aplegar als subjectes. No obstant, com a nou canal directe amb la ciutadania, com s'utilitzen les xarxes socials des dels partits polítics? En aquesta investigació s'analitza com es gestiona aquesta comunicació, des de quins són els objectius que es persegueixen fins als processos de monitorització, a partir de l'estudi de cinc partits catalans.
Resum: La comunicación en redes sociales ha supuesto una nueva oportunidad para la comunicación en general, abriendo un campo a explorar como una nueva vía para llegar a los sujetos. Sin embargo, como nuevo canal directo con la ciudadanía, ¿cómo se utilizan las redes sociales desde los partidos políticos? En esta investigación se analiza cómo se gestiona esta comunicación, desde qué objetivos se persiguen hasta los procesos de monitorización, a través del estudio de cinco partidos catalanes.
Resum: Communication in social networks has become a new opportunity for general communication, opening a new field to explore as a new way to reach the subjects. However, as a new direct channel, how is it used by politics? This investigation analizes how is this communication managed, studying the pursued objectives and the monitoring processes, through the analysis of five Catalan political parties.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Publicitat
Matèria: Comunicació política ; Xarxes socials ; Monitorització ; Catalunya



128 p, 6.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-09, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir