Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137484
Entre la retòrica i la neurociència : buscant el discurs polític perfecte (Part II)
Roquerols Gómez, Marta
Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Entre la retórica y la neurociencia : buscando el discurso político perfecto
Títol variant: Between rhetoric and neuroscience : looking for the perfect speech
Data: 2015
Descripció: 239 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Aquest treball pretén analitzar si, allò que estableix la retòrica respecte als discursos polítics, té justificació des de la neurociència mitjançant una investigació qualitativa. Aquesta part del treball se centra en analitzar aspectes anatòmics i fisiològics del cervell, i els processos cognitius que s'hi desencadenen, donant una explicació de per què uns discursos són més persuasius que uns altres.
Resum: Este trabajo busca analizar si, todo lo que se establece en retórica en cuanto a los discursos políticos, tiene una justificación desde la neurociencia mediante una investigación cualitativa. Esta parte del trabajo se centra en analizar aspectos anatómicos y fisilógicos del cerebro, y los procesos cognitivos que se desarrollan, dando una explicación de por qué unos discursos resultan más persuasivos que otros.
Resum: This research work tries to analyze if, all the issues established by rhetorics and related with political speeches, has a neurological justification, by doing a qualitative research. This part of the project is focused on analayzing the anatomical and fisiological aspects of the brain, and the cognitive processes developed, giving an explanation of why some speeches are mor persuasive than others.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Publicitat
Matèria: Retòrica ; Neurociència ; Discurs ; Política ; Memòria ; Percepció ; Atenció ; Recursos retòrics



239 p, 7.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-09, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir