Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137489
El turisme de compres i la figura del Globe Shopper a Barcelona
Ruiz Castro, Ainhoa
Menal Casas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: El turismo de compras y la figura del Globe Shopper en Barcelona
Títol variant: The shopping tourism and the figure of the Globe Shopper in Barcelona
Data: 2015
Descripció: 81 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: El següent treball de recerca presenta i analitza un recent fenomen mundial, el turisme de compres, i ho fa tenint Barcelona com escenari principal. Així mateix, introdueix la figura del Globe shopper o comprador global, un tipus de turista de gran interès per a les destinacions a causa del seu elevat poder adquisitiu i de compra. Actualment, aquest comprador global prové sobretot de països emergents com la Xina o Rússia.
Resum: El siguiente trabajo de investigación presenta y analiza un reciente fenómeno mundial, el turismo de compras, y lo hace teniendo Barcelona como escenario principal. Así mismo, introduce la figura del globe shopper o comprador global, un tipo de turista de gran interés para los destinos debido a su elevado poder adquisitivo y de compra. Actualmente, este comprador global proviene sobre todo de países emergentes como China o Rusia.
Resum: The following research paper presents and analyzes the recent global phenomenon of shopping tourism, and takes Barcelona as the main stage. It also introduces the concept of Globe Shopper, a kind of tourist wich is very interesting for destinations because of its high purchasing power. Nowadays, this global buyer comes mainly from emerging countries such as China or Russia.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Publicitat
Matèria: Turisme de compres ; Barcelona ; Comprador global ; La Roca Village ; Passeig de Gràcia ; Marca ; Exclusivitat



81 p, 6.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-09, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir