Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137490
Entre la retòrica i la neurociència : buscant el discurs polític perfecte (Part I)
Salvadó Calvo, Mariona
Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Entre la retórica y la neurociencia : buscando el discurso político perfecto
Títol variant: Between rhetoric and neuroscience : looking for the perfect speech
Data: 2015
Descripció: 112 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Aquest treball pretén analitzar si, allò que estableix la retòrica respecte als discursos polítics, té justificació des de la neurociència mitjançant una investigació qualitativa. Aquesta part del treball està dedicada a la retòrica. S'analitzen les diferents part que té un discurs polític i les tècniques o mecanismes que aconsegueixen que, aquest, sigui més persuasiu.
Resum: Este trabajo pretende analizar si, todo lo que se establece en retórica en cuanto a los discursos políticos, tiene una justificación desde la neurociencia mediante una investigación cualitativa. Esta parte del trabajo está dedicada a la retórica. Se analizan las diferentes partes que tiene un discurso político y las técnicas o mecanismos que consiguen que, éste, sea más persuasivo.
Resum: This research work tries to analyze if, all the issues established by rhetorics and related with political speeches, has a neurological justification, by doing a qualitative research. This part of the project is focused on rhetoric. It is analyzed the different parts that a political speech has and the techniques or mechanisms that are used to achieve a more persuasive political speech.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Publicitat
Matèria: Retòrica ; Neurociència ; Discurs ; Política ; Memòria ; Percepció ; Atenció ; Recursos retòrics



112 p, 1.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-09, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir