Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137493
Desenvolupament d'una estratègia d'exportació de vins espanyols a Corea del Sud : Vins i Licors Grau
Serrano Gasull, Joel
Lopes da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Desarrollo de una estrategia de exportación de vinos españoles en Corea del Sur : Vins i Licors Grau
Títol variant: Development of an export strategy of spanish wines to South Korea : Vins i Licors Grau
Data: 2015
Descripció: 112 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: A Corea del Sud, els costums canvien cap a un estil de vida més saludable gràcies, en part, a l'auge econòmic del país. Les begudes típiques d'alt contingut d'alcohol deixen pas al vi, un producte nou i modern, que està penentrant al mercat sud-coreà amb cada vegada més força. Vins i Licors Grau pretén entrar en aquest mercat, però abans han de conèixer certs aspectes del mercat, els hàbits de consum i si l'estratègia d'exportació de vi espanyol és viable.
Resum: En Corea del Sur, están cambiando las costumbres hacia un estilo de vida más saludable gracias, en parte, al auge económico del país. Las bebidas típicas de alto contenido en alcohol dejan paso al vino, un producto nuevo y moderno, que está penetrando en el mercado surcoreano cada vez con más fuerza. Vins i Licors Grau pretende entrar en ese mercado, pero antes deben conocer ciertos aspectos del mercado, los hábitos de consumo y si es viable una estrategia de exportación de vino español.
Resum: In South Korea, habits are changing into a healthier life style thanks, partly, to the country's economy growth. High content alcohol beverages lose ground to wine, a newer and latest product which is rapidly spreading across the South Korean market. Vins i Licors Grau wants to enter this market, but not before knowing the market issues, cosumers' habits and whether the export strategy of spanish wines is viable or not.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Publicitat
Matèria: Exportació ; Internacionalització ; Vins espanyols ; Corea del Sud ; Estratègia d'exportació



112 p, 9.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-09, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir