Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137494
Victoria's secret ja no defineix la bellesa : evolució dels trets físics femenins en les campanyes publicitàries online del sector de la llenceria.
Sistaré Toldrà, Laia
Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Victoria's secret ya no define la belleza : evolución de los rasgos femeninos en las campañas publicitarias online del sector de la lencería.
Títol variant: Victoria's secret don't define beauty : feminin characteristic's evolution of the online advertising campaigns in the lingerie sector.
Data: 2015
Descripció: 114 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Aquest treball d'investigació analitza el trets físics de les dones que quatre marques del sector de la llenceria mostren en les fotografies de les campanyes online que publiquen als seus perfils oficials de Facebook. S'ha estudiat les característiques de les dones mostrades en les fotografies que Agent Provocateur, Dear Kate, Lane Bryant i Victoria's Secret han publicat durant els anys 2013, 2014 i 2015. Els trets físics estudiats han estat el grau de primesa, el color de la pell i l'alçada. D'altra banda, també s'ha tractat com la publicitat influencia la percepció que es té de la bellesa i l'efecte que aquesta influència té en les dones.
Resum: Este trabajo de investigación analiza los rasgos físicos de las mujeres que cuatro marcas del sector de la lencería muestran en las fotografías de las campañas online que publican en sus perfiles oficiales de Facebook. Se han estudiado las características de les mujeres mostradas en las fotografías que Agent Provocateur, Dear Kate, Lane Bryant y Victoria's Secret han publicado durante los años 2013, 2014 y 2015. Los rasgos físicos estudiados han sido el grado de delgadez, el color de la piel i la altura. Por otro lado, también se ha tratado como la publicidad influye en la percepción que se tiene de la belleza y el efecto que esta influencia tiene en las mujeres.
Resum: This research analyses the women’s physical characteristics that four brands of the lingerie sector show in their online campaigns photographies that are published in their Facebook official profiles. It has been studied the women’s characteristics shown in the photographies that Agent Provocateur, Dear Kate, Lane Bryant and Victoria's Secret have published during the years 2013, 2014 and 2015. The physical characteristics studied have been the thinness degree, the skin colour and the height. On the other hand, it has been studied how advertising influences the beauty’s perception and the effect on women.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Publicitat
Matèria: Bellesa ; Fotografia ; Primesa ; Publicitat online ; Dona ; Cànon de bellesa



114 p, 17.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-09, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir