Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137496
Living Magaluf : res és el que sembla
Solaz Besalduch, Paula
Júdez Fuentes, Samanta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Living Magaluf : nada es lo que parece
Títol variant: Living Magaluf : it's not what it seems
Data: 2015
Descripció: 64 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Aquest estiu Magaluf ha sigut noticia als mitjans de comunicació nacionals i internacionals pels escàndols que han anat succeint. Els temes més inquietants han sigut les nombroses morts degudes a la pràctica del balconing, la droga caníbal i les seves conseqüències, el desenfrenament nocturn i les pràctiques denigrants al voltant del sexe. Per això, és necessari portar a terme una campanya de màrqueting i de comunicació per part del Govern Balear i l'Ajuntament de Calvià per tal de reconvertir el turisme y la imatge de la zona.
Resum: Este verano Magaluf ha sido noticia en los medios de comunicación nacionales e internacionales por los escándalos que se han ido sucediendo. Los temas más inquietantes han sido las numerosas muertes debido a la práctica del balconing, la droga caníbal y sus consecuencias, el desenfreno nocturno y las prácticas denigrantes alrededor del sexo. Por ello, es necesario llevar a cabo una campaña de Marketing y comunicación por parte del Govern Balear y el Ayuntamento de Calvià para reconvertir el turismo y la imagen de la zona.
Resum: This summer Magaluf has been on the news of both national and international press because of the scandals that have been going on. The most preocuping subjects have been the numerous deaths because of the well known balconing, the cannibal drug and its consequences, the night rampage and the denigrating practices around sex. That's why it's necessary to carry out a marketing and communication campaing encouraged by the Balearic Government and Calvia's town hall, in order to reconvert tourism and the image of the area.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Publicitat
Matèria: Magaluf ; Turisme ; Reconversió



64 p, 5.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-09, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir