Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137500
Analítica mobile : la medición de resultados como fuente de optimización de un portal de m-commerce en el sector outlet. El caso Privalia.
Velásquez Fernández, Fernando
Fajula, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Analítica mobile : la medición de resultados como fuente de optimización de un portal de m-commerce en el sector outlet. El caso Privalia.
Títol variant: Mobile Analytics : measuring results as a source of optimization for a m-commerce site in the outlet sector. Privalia case-study.
Data: 2015
Descripció: 102 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: En els darrers anys, les aplicacions mòbils han passat de ser una innovació tecnològica impactant per esdevenir una indústria capdavantera. A mesura que el sector digital avança, i els consumidors i les empreses estan adaptant-se a aquest nou entorn, les oportunitats per aprofitar tot aquest creixement són cada cop majors però més exigents. Davant d'aquesta perspectiva, aquest treball té per objecte estudiar, mitjançant una conceptualització teòrica i l'estudi del cas Privalia, com l'ús de l'analítica de dades pot ajudar a un comerç mòbil a millorar els seus resultats de negoci.
Resum: En los últimos años, las aplicaciones móviles han pasado de ser una llamativa novedad tecnológica a convertirse en una industria punta. A medida que el sector digital avanza, y los consumidores y compañías se van adaptando a este nuevo entorno, las oportunidades de sacar partido de todo ello se hacen cada vez mayores aunque más exigentes. Ante esta perspectiva, este trabajo tiene por objeto estudiar, mediante la conceptualización teórica y el estudio del caso Privalia, cómo el empleo de la analítica de datos puede servir de apoyo a un comercio móvil para que este mejore sus resultados de negocio.
Resum: In the last few years, mobile applications have gone from being a striking technological innovation to become a top industry. As the digital sector advances, and consumers and companies are adapting to this new environment, the opportunities to take advantage of all this are becoming more demanding but worthier. Against this background, this work studies, through a theoretical conceptualization and the Privalia case-study, how the use of data analytics can help a mobile commerce to improve its business results.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Publicitat
Matèria: Analítica ; Comerç móvil ; Privalia ; Economia digital



102 p, 2.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-09, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir