Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137525
Creació d'una marca de rebosteria creativa sense gluten
Cortiella Pérez, Alba
Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Creación de una marca de repostería creativa sin gluten
Títol variant: Creating a brand of gluten-free creative bakery
Data: 2015
Descripció: 86 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: El nombre de celíacs diagnosticats creix cada cop més i l'oferta d'establiments de rebosteria sense gluten encara és molt reduïda. És per això que ara és el moment idoni per crear una marca de rebosteria sense gluten. A través de l'estudi de mercat, target, competència i escoltant l'opinió dels nostres futurs consumidors amb enquestes, aquest projecte desenvolupa la creació d'una marca des de valors i personalitats fins la imatge. Finalment, també inclou la proposta del seu pla de comunicació pel llançament amb definició d'objectiu, concepte, accions, timing, pressupost i KPIs.
Resum: El número de celiacos diagnosticados crece cada vez más y la oferta de establecimientos de repostería sin gluten aún es muy reducida. Es por eso que ahora es el mejor momento para crear una marca de repostería sin gluten. A través del estudio de mercado, target, competencia y escuchando la opinión de nuestros futuros consumidores con encuestas, este proyecto desarrolla la creación de una marca desde valores y personalidad hasta su imagen. Finalmente, también incluye la propuesta de su plan de comunicación para el lanzamiento con definición de objetivos, concepto, acciones, timing, presupuesto y KPIs.
Resum: The number of diagnosed celiac grows more and more and the amount of gluten-free bakery is still very low. That's why now is the perfect moment to create a brand of gluten-free bakery. This project creates a new brand from its values and personality to the corporative image, through market, target and competition research and surveys to listen to the opinions of our future consumers. Finally, it also includes a communication plan for its launch with the objectives, the concept, actions, timing, budget and KPIs.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Publicitat
Matèria: Rebosteria ; Celíacs ; Branding



86 p, 42.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-10, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir