Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137526
El WOM com a eina de comunicació per a impulsar les vendes : cas focalitzat en les cremes antiage
González Mascaraque, Tatiana
Gomez Garrido, Aurea, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: El WOM como herramienta de comunicación para impulsar las ventas : caso focalizado en las cremas antiage
Títol variant: WOM as a communication tool to drives sales : case study focused on antiaging creams
Data: 2015
Descripció: 43 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: El WOM és actualment una eina incipient que comença a desenvolupar-se dins d'un pla de marketing, no obstant això, moltes marques continuen sent escèptiques al WOM i continuen apostant per mitjans i vies convencionals. En aquest treball es pretén definir i interpretar el Word of Mouth com un mitjà viable per a un pla de marketing d'una empresa.
Resum: El WOM es actualmente una herramienta incipiente que empieza a desarrollarse en un plan de marketing, sin embargo muchas marcas siguen siendo escépticas al WOM y continúan apostando por medios y vías convencionales. En este trabajo se pretende definir e interpretar el Word of Mouth como un medio viable para un plan de marketing de una empresa.
Resum: WOM is nowadays an emerging tool that begins to develop a marketing plan, however many brands remain skeptical and are continuing doing campaigns in conventional media. In this study we define and interpret Word of Mouth as a viable media to include in whatever communication plan.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Publicitat
Matèria: Word of mouth ; Pla de comunicació ; Vendes



43 p, 2.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-10, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir