La premsa digital. Anàlisi de SMO (Social Media Optimization) de la premsa esportiva : estudi del cas EFEI
Alert Zenón, Elena
Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La prensa digital. Análisi de SMO (Social Media Optimization) de la prensa deportiva : estudio del caso EFEI
Títol variant: The digital press. Analysis of SMO (Social Media Optimization) of sportive press : study of EFEI case
Data: 2015
Descripció: 135 pag.
Resum: El treball "La premsa digital. Anàlisi de SMO (Social Media Optimization) de la premsa esportiva. Estudi del cas EFEI consisteix en l'estudi de la premsa digital esportiva amb l'objectiu d'optimitzar la pàgina web digital esportiva "El fútbol es injusto" per tal d'oferir-ne una proposta de SMO, complementada amb l'anàlisi previ de quatre pàgines web digitals esportives segons els paràmetres de SMO estudiats al marc teòric.
Resum: El trabajo "La prensa digital. Análisi de SMO (Social Media Optimization) de la prensa deportiva. Estudio del caso EFEI" consiste en el estudio de la prensa digital deportiva con el objetivo de optimizar la página web deportiva "El fútbol es injusto" para ofrecer una propuesta de SMO de la página, complementada con el análisi previo de cuatro páginas web digitales deportivas siguiendo los parámetros de SMO estudiados en el marco teórico.
Resum: "The digital press. Analysis of SMO (Social Media Optimization) of sportive press. Study of EFEI case " consists on a study about digital sportive press with the aim of optimize the digital sportive web "El fútbol es Injusto" in order to offer a proposal of SMO of the web, complemented with the analysis of four different digital sportive webs following the SMO trends that I have studied previously.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació Audiovisual [968]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Premsa digital esportiva ; SMO ; Disseny web ; Comunicació audiovisual



135 p, 6.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-10, darrera modificació el 2023-07-20



   Favorit i Compartir