Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137531
The Impact of Instagram on Fashion Communication
Cinca i López, Maria del Mar
Llorens Maluquer, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: El Impacto de Instagram en la comunicación de moda
Títol variant: L'Impacte d'Instagram en la comunicació de moda
Data: 2015
Descripció: 97 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Resum: Aquest treball de fi de grau té l'objectiu d'estudiar si Instagram canviarà la manera en què la comunicació de moda tracta amb els consumidors, de la mateixa manera que els blogs ho van fer en el seu moment; i si creixerà per sobre del poder dels bloggers; o si ambdues plataformes aconseguiran prosperar en un mateix pla, responent a diferents necessitats.
Resum: Este trabajo de fin de grado tiene el objetivo de estudiar si Instagram cambiará la manera en qué la comunicación de moda trata con los consumidores, del mismo modo que los blogs lo hicieron en su momento; y si crecerá por encima del poder de los bloggers; o si ambas plataformas conseguirán prosperar en un mismo plano respondiendo a distintas necesidades.
Resum: This research aims to study if Instagram will change the ways fashion communication deals with consumers in the same way that blogging did, and if it will grow over the blogging world or if both platforms will thrive in the same environment catering to different needs.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Comunicació audiovisual
Matèria: Instagram ; Blog ; Bloguer ; Blog de moda ; Moda ; Comunicació de moda ; Youtube ; Twitter ; Snapchat ; Instagrammer ; Instablogger ; Xarxes socials



97 p, 21.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-10, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir