Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137574
Comunicació Comercial [42225]
Castellblanque Ramiro, Mariano
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Comunicación Comercial
Data: 2015-16
Pla d'estudis: Màrqueting [1093]
Titulació: Màster Universitari en Màrqueting [4313148]
Resum: - Planificar i desenvolupar campanyes de comunicació comercial, amb especial èmfasi en el desenvolupament d'una estratègia de marca o un pla de comunicació d'una empresa o un producte o servei. - Tenir una actitud creativa i innovadora, i desenvolupar habilitats directives i de comunicació oral i escrita. - Dissenyar estratègies per fer comunicació persuasiva en un entorn multidisciplinari. - Veure, analitzar, entendre aquest entorn canviant de mitjans cada vegada més interrelacionats. - Saber treballar en equip, saber ser flexible i canviar de rol (anunciant-agència).
Llengua: Català.



Català
9 p, 41.2 KB

Castellà
8 p, 36.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2015-09-14, darrera modificació el 2015-10-21



   Favorit i Compartir