Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137779
La construcció de la figura femenina a la publicitat d'Intimissimi
Güell Ruiz, Marta
Huertas Bailén, Amparo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La construcción de la figura femenina en la publicidad de Intimissimi
Títol variant: The construction of women's image in Intimissimi advertising
Data: 2015
Descripció: 116 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Resum: El present treball d'investigació analitza la construcció de la figura femenina a la publicitat d'Intimissimi. A partir d'una fitxa d'anàlisi estructurada en Descripció, Cosificació, Espai i atrezzo, i Companyia i activitat, s'han analitzat 10 anuncis de la marca de roba interior compresos entre els anys 2005 i 2014 amb l'objectiu d'estudiar quina representació de la dona fa Intimissimi i si existeix una evolució al llarg d'aquesta dècada. Com a conclusió principal, Intimissimi construeix una dona que es manté estable en el temps i que es mostra segura i dominant, però també sotmesa a un ideal de bellesa molt concret.
Resum: El presente trabajo de investigación analiza la construcción de la figura femenina en la publicidad de Intimissimi. A partir de una ficha de análisis estructurada en Descripción, Cosificación, Espacio y atrezzo, y Compañía y actividad, se han analizado 10 anuncios de la marca de ropa interior comprendidos entre los años 2005 y 2014 con el objetivo de estudiar qué representación de la mujer hace Intimissimi y si existe una evolución a lo largo de esta década. Como conclusión principal, Intimissimi construye una mujer que se mantiene estable en el tiempo y que se muestra segura y dominante, pero también sometida a un ideal de belleza muy concreto.
Resum: This research analyzes the construction of women's image in Intimissimi advertising. Using a fact sheet structured in Description, Woman treated as an object, Space and atrezzo, and Company and activity, we have analyzed 10 advertisements of the brand comprised between 2005 and 2014 with the aim of studying what representation of women does Intimissimi and if it exists an evolution during this decade. As a main conclusion, Intimissimi represents a woman that keeps constant in time and that seems to be reliable and dominant, but also submitted to a very concrete beauty ideal.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Comunicació audiovisual
Matèria: Dona ; Gènere ; Publicitat ; Representació ; Construcció ; Moda



116 p, 1.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-14, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir