Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137818
Successful and unsuccessful english learners : the use of learning strategies as an indicator of L2 (lack of) success
Manzanera Pagès, Marina
Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2015
Descripció: 78 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Titulació: Estudis anglesos [2500245]
Resum: The present study explores the comparison between successful and unsuccessful learners concerning several individual differences such as motivation, personality, language learning beliefs, use of learning strategies and preferred learning styles. Sixteen intermediate level English learners from a language school participated in the study. They were classified into either successful or unsuccessful according to their teachers’ perceptions, their class performance and their marks in their exams at the language school they were attending. The participants completed a four-week diary and answered three questionnaires which allowed the researcher to establish similarities and differences between the two groups.
Resum: Aquest treball compara dos grups d’estudiants d’anglès. Un dels grups està format per alumnes reeixits i l’altre per alumnes no reeixits. La comparació és realitzada a través de l’observació de diferències individuals com ara la motivació, la personalitat, les creences en l’aprenentatge de la llengua, l’ús d’estratègies d’aprenentatge i els seus estils d’aprenentatge preferits. A l’estudi hi van participar setze alumnes d’una acadèmia amb un nivell intermedi. Els alumnes es van classificar entre reeixits i no reeixits a través de les percepcions dels seus professors/professores, la seva actuació a classe i les notes dels exàmens a l’acadèmia. Els participants van completar un diari durant quatre setmanes i van respondre tres qüestionaris. Per tant, a través d’aquesta col•lecció de dades, es van poder establir similituds i diferències entre els dos grups.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Successful english learner ; Unsuccessful english learner ; Individual differences (IDs) ; Learning styles ; Learning strategies ; Language learning beliefs ; Estudiant d’anglès reeixit ; Estudiant d’anglès no reeixit ; Diferències individuals ; Estils d’aprenentatge ; Estratègies d’aprenentatge ; Creences en l’aprenentatge d’una llengua



78 p, 373.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Filosofia i Lletres. TFG

 Registre creat el 2015-09-16, darrera modificació el 2016-07-18



   Favorit i Compartir