Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137822
La imagen del hombre en la publicidad : la evolución de la percepción de masculinidad
Sarmiento Almirall, Cristina
Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: The image of man in advertising : the evolution of the perception of masculinity
Data: 2015
Descripció: 96 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: L'evolució del perfil de masculinitat ha sigut constant i progressiva a partir dels canvis que ha patit la societat. La publicitat s'ha et ressò d'aquests perfils i ha promulgat la seva divulgació. Analitzant i identificant els valors, rols i característiques que desenvolupen les figures masculines en els anuncis ens ajudarà a comprendre com són els patrons masculins actuals i quins aspectes són similars i quins diferents als estereotips tradicionals.
Resum: La evolución del perfil de la masculinidad ha sido constante y progresiva a partir de los cambios que ha sufrido la sociedad. La publicidad se ha hecho eco de dichos perfiles y ha promulgando su divulgación. Analizando e identificando los valores, roles y características que desarrollan las figuras masculinas en los anuncios nos ayudará a comprender cómo son los patrones masculinos actuales y qué aspectos son similares o diferentes a los estereotipos tradicionales.
Resum: The evolution of the profile of masculinity has been constant and progressive depending on the changes society has suffered from. Advertising has echoed those profiles and has enacted its disclosure. Analysing and identifying the values, roles and characteristics developed by masculine figures in ads will help us to understand how current patterns are and what aspects are similar o different to the traditional stereotypes.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Publicitat
Matèria: Masculinitat ; Estereotips ; Gènere ; Home



62 p, 61.2 MB

34 p, 60.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-16, darrera modificació el 2016-10-13



   Favorit i Compartir