Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137831
Claus de l'engagement i gestió de continguts a Facebook dels equips de futbol catalans de Segona Divisió A a Espanya
Sanmiquel Font, Laia
Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Elementos clave del engagement y gestión de contenidos de Facebook de los equipos de fútbol catalanes de Segunda División A en España.
Títol variant: Key elements of engagement and Facebook content management from catalan football teams which play in Second Division A in Spain.
Data: 2015
Descripció: 122 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Resum: Les xarxes socials han deixat de ser un simple mitja de comunicació i actualment són una potent eina dins del departament de Comunicació de molts clubs de futbol. Aquesta investigació pretén establir unes bases aproximades sobre com generar engagement a Facebook a partir de l'anàlisi de les estratègies de comunicació de la Unió Esportiva Llagostera, del Futbol Club Girona i del Centre d'Esports Sabadell.
Resum: Las redes sociales han dejado de ser un simple medio de comunicación y actualmente son una potente herramienta dentro del departamento de Comunicación de muchos clubes de fútbol. Esta investigación pretende establecer unas bases aproximadas sobre cómo generar engagement en Facebook a partir del análisis de las estrategias de comunicación de la U. D. Llagostera, del F. C. Girona y del C. E. Sabadell.
Resum: Social networks are no longer just a communication media. Nowadays, they has become a powerful tool inside Communication departments of many football clubs . This research aims to establish a approximate basis about how to generate engagement on Facebook from the analysis of the communication strategies of the U. E. Llagostera, F. C. Girona and C. E. Sabadell.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Comunicació audiovisual
Matèria: Engagement ; Facebook ; Futbol ; Netvizz ; Xarxes socials



122 p, 6.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-16, darrera modificació el 2016-10-13



   Favorit i Compartir