Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137833
Pla empresarial d'un mitjà de comunicació digital : "Palabra de George"
Álvarez Expósito, Ulrich
Beltran Bernabeu, Marcel
Martín Murillo, Guillem
Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Plan empresarial de un medio de comunicación digital : "Palabra de George"
Títol variant: The business plan of a digital media : "Palabra de George"
Data: 2015
Descripció: 122 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: Pla de llançament del projecte ‘Palabra de George’, un mitjà digital de cultura futbolística. Aquest estudi recull tota la informació necessària com a pas previ a la creació d'un portal a Internet que utilitzi tots els recursos multimèdia per a explicar històries sobre futbol, oferint continguts de tot tipus de gènere i que es distingeixi pel seu tractament atemporal, profund, independent i qualitatiu dels fets.
Resum: Plan de lanzamiento del proyecto 'Palabra de George', un medio digital de cultura futbolística. Este estudio recopila toda la información necesaria como paso previo a la creación de un portal en Internet que pretende utilizar todos los recursos multimedia para contar historias sobre fútbol, ofreciendo contenidos de todo tipo de género y que se distinga por su tratamiento atemporal, profundo, independiente y cualitativo de los hechos.
Resum: We present the business plan of the project Palabra de George, a digital media based on football culture. This study compiles all information needed as a previous step to the creation of a website that aims to use a vast range of multimedia resources to tell stories about this sport. Furthermore, it pretends to offer content of all genres and to be a distinguished web page because of its timeless, profound, independent and qualitative treatment of the information.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Periodisme
Matèria: Pla empresarial ; Cultura futbolística ; Estudi de mercat ; Estratègies de Marketing ; Comunicació



122 p, 53.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-16, darrera modificació el 2016-10-13



   Favorit i Compartir