Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137841
The acquisition of the 3rd person singular –s in english : exploring its use by L2 learners of english in written and oral register.
Picón Jara , Laura
Capdevila i Batet, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2015
Descripció: 46 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Titulació: Estudis anglesos [2500245]
Resum: The acquisition of the 3rd person singular inflection in English has been analyzed through different perspectives and theoretical frameworks in order to find a suitable explanation to understand why is one of the most difficult grammatical rules to acquire by English L1 and L2 learners. This study examines if time limited written and oral register influences the production of 3rd person singular morpheme –s in Present Tense by L2 learners of English. The main hypothesis presented in this study is that oral register provides with more errors when English L2 learners perform 3rd person singular morpheme-s as in written register, although the factor of time has a crucial role in order to verify or deny this statement. A study on the acquisition of the 3rd person singular –s morpheme by l2 learners was conducted through the data collected from six children in the ages of 11 to 15, who were involved in a time limited story-telling task without any kind of instruction. The results were analyzed and studied in relation to the variable of time and to other specific linguistic concerns in order to establish a pattern of errors and their causes.
Resum: L’adquisició de la tercera persona del singular en anglès ha sigut analitzada a partir de diferents perspectives i marcs teòrics amb la finalitat de trobar una explicació adequada al fet de ser considerada una de les regles més fàcils d’entendre però a la vegada més difícils d’adquirir per els estudiants d’anglès com a primera llengua i llengua estrangera. Aquest estudi examina si el registre escrit i oral amb temps limitat influeix en l’ús del morfema –s pertanyent a la tercera persona del singular del Present Indicatiu per els estudiants d’anglès com a llengua estrangera. La hipòtesi inicial vas ser la de comprovar que els estudiants produeixen més errors en el registre oral quan utilitzen la tercera persona del singular que en el registre escrit, encara que el factor del temps ha jugat un paper molt important a l’hora de verificar o desmentir aquesta hipòtesi. S’ha realitzat un estudi de l’adquisició del mofema –s a partir de les dades recollides en un experiment portat a terme amb sis nenes i nens d’entre 11 i 15 anys, els quals van realitzar una tasca amb temps controlat que consistía en narra un còmic sense cap tipus d’instrucció. Els resultats obtinguts han sigut analitzats i estudiats tenint en compte la variable del temps i altres aspectes lingüístics per poder establir un patró d’errors i les seves causes.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Acquisition ; 3rd person singular morpheme –s ; Second language learners of english ; Adquisició ; Tercera persona del singular ; Estudiants d’anglès com a llengua estrangera



46 p, 3.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Filosofia i Lletres. TFG

 Registre creat el 2015-09-17, darrera modificació el 2016-07-18



   Favorit i Compartir