Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137854
Language learning motivation : the L2 motivational self system and its relationship with learning achievement
Tort Calvo, Elisabet
Reeves, Alan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2015
Descripció: 34 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Titulació: Estudis d'Anglès i Espanyol [2501910]
Resum: The purpose of this paper was to find the relationship between the dimensions of the L2 Motivational Self System (Dörnyei, 2009) and language achievement, as well as to provide motivational learner types according to the theory. A questionnaire was administered to 29 Spanish high school students. The results of the correlations revealed a strong relationship between the Ideal L2 self and achievement scores. The L2 Learning experience correlated with Ideal L2 self and it also had an impact on achievement scores, while the Ought-to L2 self was found to be insignificant. The findings suggest the importance of students’ capacity to visualize themselves as L2 speakers in language learning.
Resum: L’objectiu d’aquest treball va ser trobar la relació entre les dimensions del L2 Motivational Self System (Dörnyei, 2009) i l’aprenentatge de l’anglès, a més de mostrar tipus d’estudiants motivats d’acord amb la teoria. Es va administrar un qüestionari a 29 estudiants espanyols de Batxillerat. Els resultats de les correlacions van mostrar una forta relació entre l’Ideal L2 self i les seves qualificacions. El L2 Learning experience va indicar una relació amb l’Ideal L2 self i també va tenir cert impacte a les notes, mentre que l’Ought-to L2 self no va presentar resultats significatius. Els resultats plantegen la importància de la capacitat dels estudiants de visualitzar-se com a parlants d’anglès durant el seu aprenentatge.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Motivation ; L2 Motivational Self System ; Ideal L2 self ; Ought-to L2 self ; English learning experience



34 p, 522.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Filosofia i Lletres. TFG

 Registre creat el 2015-09-17, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir