Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137861
Gestió comunicativa dels moviments socials: el cas de l'ANC
Asencio Matínez, Anna
Morales Serrano, Francisca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Gestión comunicativa de los movimientos sociales: el caso de la ANC
Títol variant: Communicative management of social movements: the case of the ANC
Data: 2015
Descripció: 116 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: La comunicació ha esdevingut un element essencial per a les empreses i institucions,que han vist la necessitat de planificar-la i gestionar-la. En aquest sentit, els moviments socials han trobat en les eines comunicatives el mitjà a través del qual poden donar-se a conèixer i mobilitzar el màxim de persones. És el cas de l’Assemblea Nacional Catalana, que s'ha erigit com a organització puntal del moviment independentista català.
Resum: La comunicación se ha convertido en un elemento esencial para las empresas e instituciones, que han visto la necesidad de planificarla y gestionarla. En este sentido, los movimientos sociales han encontrado en las herramientas comunicativas el medio a través del cual pueden darse a conocer y movilizar a las personas. Es el caso de la Asamblea Nacional Catalana, organización puntal del movimiento independentista catalán.
Resum: Communication has become essential for companies and institutions, which have seen the need to plan it and manage it. In this sense, social movements have found in communication tools the elements by which they can make themselves known and mobilizing as many people as possible. This is the case of Catalan National Assembly, which has emerged as the main organization of the Catalan independence movement.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Periodisme
Matèria: Comunicación ; Gestió ; Planificació ; Estrategia ; Moviment social



116 p, 2.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-17, darrera modificació el 2016-10-13



   Favorit i Compartir