Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137934
Sociocultural Theory in Second Language Education: An Introduction through Narratives, by Merrill Swain, Penny Kinnear & Linda Steinman (2015, 2nd ed.). Multilingual Matters Textbooks, 192 pages, Paperback £19.95, Hardcover £69.95, ISBN: 978-1-78309-317-5.
Mulyono, Herri (University of York)

Data: 2015
Resum: Obra ressenyada: Merril SWAIN, Penny KINNEAR and Linda STEINMAN. Sociocultural Theory in Second Language Education: An Introduction through Narratives. Multilingual Matters Textbooks, 2015.
Resum: The article reviews the second edition of Sociocultural Theory in Second Language Education: An Introduction through Narratives, by Merril Swain, Penny Kinnear and Linda Steinman, 2015.
Resum: L'article revisa la segona edició de llibre Sociocultural Theory in Second Language Education: An Introduction through Narratives, per Merril Swain, Penny Kinnear i Linda Steinman, 2015.
Resum: El artículo revisa la segunda edición de la Sociocultural Theory in Second Language Education: An Introduction through Narratives, por Merril Swain, Penny Kinnear y Linda Steinman, 2015.
Resum: L'article passe en revue la deuxième édition de Sociocultural Theory in Second Language Education: An Introduction through Narratives, par Merril Swain, Penny Kinnear et Linda Steinman 2015.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès.
Document: review ; ressenya ; publishedVersion
Matèria: Ressenya ; Review ; Reseña ; Revue
Publicat a: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 3 (august-september 2015) , p. 94-98 (Book Reviews) , ISSN 2013-6196

Adreça alternativa: http://www.raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/10.5565-rev-jtl3.635
DOI: 10.5565/rev/jtl3.635


5 p, 149.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2015-09-21, darrera modificació el 2016-06-04



   Favorit i Compartir