Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137953
Comunicació d'èxit: Estudi del cas Rec.0 Experimental Stores
Farreras Pérez, Laura
Balsebre Torroja, Armand, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Comunicación de exito: Estudio del caso Rec.0 Experimental Stores
Títol variant: Successful comunication: Rec.0 Experimental Stores case study
Data: 2015
Descripció: 162 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: El present projecte estudia la comunicació de barri a partir de la iniciativa Rec. 0 Experimental Stores. És la posada en escena del concepte 'pop up stores' al vell barri industrial del Rec d'Igualada. Descomptes radicals en una experiència de compra diferent, on el valor afegit ve donat per les activitats complementàries. La proposta d'un pla de comunicació culmina l'estudi.
Resum: El presente proyecto estudia la comunicación de barrio a partir de la iniciativa Rec. 0 Experimental Stores. Es la puesta en escena del concepto 'pop up stores' en el viejo barrio industrial del Rec de Igualada. Descuentos radicales en una experiencia de compra diferente, donde el valor añadido viene dado por las actividades complementarias. La propuesta de un plan de comunicación concluye el estudio.
Resum: This project studies the district communication from REC. 0 Experimental Stores initiative. It is the staging of the pop-up shops concept in Rec old industrial district of Igualada. Radical discounts in a different shopping experience, where the added value is given by the complementary activities. The communication plan proposal closes this study.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Periodisme
Matèria: Comunicació de barri ; Pop up stores ; Efímer ; Pla de comunicació ; Rec ; Igualada ; Descomptes ; Marca



162 p, 3.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-21, darrera modificació el 2016-10-13



   Favorit i Compartir