Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137971
El vianant de casa a l’escola
Peregrina Fernández, Alba
Rodríguez Parrón, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2015
Descripció: 105 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Titulació: Educació primària (anglès) [2500798]
Resum: El propòsit de millorar un trajecte, per tal de què aquest esdevingui segur i eficaç per al vianant, ha de ser un dels eixos centrals que constitueixi la formació rebuda per qualsevol alumne durant la seva escolaritat, per tal de disminuir el risc d’accidents. Partint d’aquesta premissa, i amb la aplicació de la intervenció didàctica dissenyada em disposo a donar eines i recursos a la mainada per fomentar una actitud oberta cap al canvi dels seus hàbits i aconseguir un gran nivell de seguretat front els camins i les rutines diàries a les que s’enfronten els vianants. Conscienciar a les famílies, si més no, propicia aquest canvi d’actitud en la formació dels alumnes i ajuda a eliminar els prejudicis que la societat té i que moltes vegades obstaculitzen les decisions dels pares vers l’autonomia d’un vianant (fill/a) en edat escolar.
Resum: El propósito de mejorar un trayecto, con el fin de que este resulte seguro y eficaz para el peatón, debe ser uno de los ejes centrales que constituya la formación recibida por cualquier alumno durante su escolaridad, para disminuir el riesgo de accidentes. Partiendo de esta premisa, y con la aplicación de la intervención didáctica diseñada me dispongo a dar herramientas y recursos a los alumnos para fomentar una actitud abierta hacia el cambio de sus hábitos y conseguir un gran nivel de seguridad frente a los caminos y las rutinas diarias a los que se enfrentan los peatones. Concienciar a las familias, si más no, propicia este cambio de actitud en la formación de los alumnos y ayuda a eliminar los prejuicios que la sociedad tiene y que muchas veces obstaculizan las decisiones de los padres en relación a la autonomía de un peatón (hijo/a) en edad escolar.
Resum: The purpose of improving a journey, so that this is safe and effective for pedestrians, should be one of the central themes that constitute the formation received by any student during their schooling, in order to reduce the risk of accidents. On this basis, and with the implementation of the teaching sequence designed, I aim to provide tools and resources to the students in order to foment an open attitude towards the change of their habits so that they become able to achieve a high level of security front the daily routines that pedestrians face. Raise awareness among families, favors this change of attitude in the formation of the students and helps to eliminate prejudices that society has and often hinders the decisions of parents in relation to the autonomy of a pedestrian in age school.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Trajecte ; Vianant ; Risc d’accidents ; Seguretat ; Canvi d'actitud ; Trayecto ; Peatón ; Riesgo de accidentes ; Seguridad ; Cambio de actitud ; Journey ; Pedestrian ; Risk of accidents ; Security ; Change of attitude



105 p, 9.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2015-09-22, darrera modificació el 2016-07-18



   Favorit i Compartir