Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137978
Música i matemàtiques : “Disseny, implementació i anàlisi d’una intervenció interdisciplinària a 3r de Primària”
Palou Sueiras, Maria
Casals Ibañez, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l’Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2015
Descripció: 56 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Titulació: Educació primària (anglès) [2500798]
Resum: Les relacions entre la música i les matemàtiques són naturals i innegables. Diversos estudis i investigacions així ho demostren. Tot i això, a nivell educatiu no sempre s’aprofita aquesta ben entesa, i ens trobem amb comptades aportacions i propostes que integrin ambdues àrees. El present treball parteix d’aquesta problemàtica, i tot emmarcant-se en el projecte EMP-P: Sounding Ways into Mathematics, planteja un procés d’investigació-acció el qual duu a la pràctica una proposta interdisciplinària per a demostrar que el lligam entre les matèries possibilita l’aprenentatge significatiu i una bona qualitat del procés d’e-a.
Resum: The relationship between music and mathematics are naturals and undeniable. Several studies and investigations prove it. However, in the educational level this advantage is not always well understood, and we only find a few contributions and proposals that include both areas. This project begins with this problem, and belongs to EMP-P’s project: Sounding Ways into Mathematics, which sets out a process of action-research that leads to a proposed interdisciplinary practice to demonstrate how the link between subjects makes possible a meaningful learning and a high quality of teaching-learning process.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Investigació-acció ; Proposta interdisciplinària ; Aprenentatge significatiu ; Qualitat educativa ; Action-research ; Interdisciplinary practice ; Meaningful learning ; Educational quality



56 p, 1.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2015-09-22, darrera modificació el 2016-07-18



   Favorit i Compartir