Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137979
Dansant aprenentatges : la creació de dansa a l’escola d’educació primària
Codina i Corrons, Mariona
Casals Ibañez, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l’Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2015
Descripció: 43 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Titulació: Educació primària (anglès) [2500798]
Resum: El meu Treball de Fi de Grau el centro en el paper que té i pot tenir la dansa dins l’escola d’educació primària i, en concret, en l’apartat de creació de dansa per part de l’alumnat. El treball consta de tres parts diferenciades on, primerament, s’analitza el marc teòric existent sobre dansa i, en concret, sobre dansa a l’escola. A continuació s’exposa la proposta de creació de dansa duta a terme amb els i les alumnes de quart de l’Escola Guillem de Balsareny i, finalment, s’analitza el procés i el resultat d’aquest pel que fa als diversos àmbits d’ensenyament que poden relacionar-s’hi entenent la dansa com a activitat troncal en el procés d’ensenyament-aprenentatge d’un alumne/a.
Resum: Mi Trabajo de Fin de Grado lo centro en el papel que tiene y puede tener la danza dentro de la escuela de educación primaria y, en concreto, en el apartado de creación de danza por parte del alumnado. El trabajo consta de tres partes diferenciadas donde, primeramente, se analiza el marco teórico existente sobre danza y, en concreto, sobre danza en la escuela. A continuación se expone la propuesta de creación de danza realizada con los alumnos de cuarto de la escuela Guillem de Balsareny y, finalmente, se analiza el proceso y el resultado de este en referencia a los diversos ámbitos de la enseñanza que pueden relacionarse con ella entendiendo la danza como actividad troncal en el proceso de enseñanza-aprendizaje de un alumno.
Resum: I will base my final project on the role that dance has and may have in primary education schools and, specifically, in the field of dance creation by the students. The project is divided into three different parts in which, firstly, the existing theoretical field about dance and, specifically, about dance at school is studied. Next, I will explain the proposal of dance creation carried out with the students who are studying 4th at Escola Guillem de Balsareny. Finally, I will study its process and result according to the different teaching scopes that may have a connection regarding dance as a compulsory activity in the learning process of the students.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Dansa ; Creació ; Escola



43 p, 757.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2015-09-22, darrera modificació el 2016-07-18



   Favorit i Compartir