Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137983
Comunicar la moda : De las revistas femeninas al fenómeno Instagram
Font Marsal, Marta
Gallego Ayala, Juana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Comunicar la moda: De las revistas femeninas al fenómeno Instagram
Títol variant: Communicate fashion: From women's magazines to the Instagram phenomenon
Data: 2015
Descripció: 119 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: El present estudi pretén deixar constància d’un fenomen innegablement actual: l’auge de la plataforma Instagram com a vehicle comunicatiu i de consum de moda. Partint d'un marc teòric centrat en les dinàmiques de comunicació de la indústria, des del paper fins a la digitalització, i donant a conèixer el funcionament d'aquesta xarxa social, es persegueix desemmascarar les causes i els efectes del fenomen, així com els actors i l'estructura que conformen el mateix. Ens plantegem per què les instagramers de moda tenen èxit com a difusores de tendències i si la plataforma podria substituir a les revistes de gama alta.
Resum: El presente estudio pretende dejar constancia de un fenómeno innegablemente actual: el auge de la plataforma Instagram como vehículo comunicativo y de consumo de moda. Partiendo de un marco teórico centrado en las dinámicas de comunicación de la industria, desde el papel hasta la digitalización, y dando a conocer el funcionamiento de dicha red social, se persigue desengranar las causas y los efectos del fenómeno, así como los actores y la estructura que conforman el mismo. Nos planteamos por qué las instagramers de moda tienen éxito como difusoras de tendencias y si la plataforma podría sustituir a las revistas de alta gama.
Resum: The present study aims to record an undeniably real phenomenon: the rise of the platform Instagram as a vehicle of fashion communication and consumption. Based on a theoretical framework focused on the communication dynamics of the industry, from paper to digitalization, and giving a guide on how Instagram works, it pursues disengage the causes and effects of the phenomenon, as well as its actors and its structure. We consider why fashion instagramers have success in diffusing tendencies and if the social network could ever substitute women's magazines.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Periodisme
Matèria: Comunicació de moda ; Revistes femenines ; Internet ; Blogs ; Bloggers ; Xarxes socials ; Instagram ; Instagramers



119 p, 6.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-22, darrera modificació el 2016-10-13



   Favorit i Compartir