Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137985
Estratègies de fidelització dels mitjans televisius: el cas del 'Botó Vermell' de RTVE
Gacusana Figer, Karen
Crespo Haro, Esteve, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Estrategias de fidelización de los medios televisivos: el caso del 'Botón Rojo' de RTVE
Títol variant: Loyalty strategies of the television media: the case of the 'Red Button' RTVE
Data: 2015
Descripció: 82 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: El present treball pretén estudiar els canvis que s'han produït en els darrers anys en els mitjans televisius, focalitzant l'atenció en les diferents estratègies de fidelització que aquests han creat per tal de que els usuaris continuïn consumint la televisió, tot i la forta influència que ha suposat Internet. L'objecte d'estudi és la proposta de RTVE anomenada 'Botó Vermell', un servei interactiu on la televisió tradicional i Internet convergeixen.
Resum: El presente trabajo pretende estudiar los cambios que se han producido últimamente en los medios televisivos, focalizando la atención en las diferentes estrategias de fidelización que estos han creado con el objetivo de que los usuarios continuen consumiendo la television, teniendo en cuenta la fuerte influencia de Internet. El objeto de estudio es el 'Botón Rojo' de RTVE, un servicio interactivo donde la televisión tradicional e Internet convergen.
Resum: The finality of this research is to study the changes occurred in the last years in the field of television media, focusing on the different loyalty strategies that these television media have implemented in order to keep consumers watching tv. It is necessary not to forget the strong influence that Internet has had. My subject study is the interactive service called 'Botón Rojo', from RTVE, where traditional television and Internet converge.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Periodisme
Matèria: Television ; Internet ; Smart tv ; Hbbtv ; Estratègies ; Fidelització ; Audiència



82 p, 18.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-22, darrera modificació el 2016-10-13



   Favorit i Compartir