Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137988
La gestió de la comunicació organitzacional en els social media. Estudi de cas: Twitter de la Policia Nacional
Garcia Casellas, Marina
Enrique, Ana Ma., (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La gestión de la comunicación organizacional en los social media. Estudio de caso: Twitter de la Policía Nacional
Títol variant: The management of organizational communication in social media. Case study: Policia Nacional Twitter
Data: 2015
Descripció: 97 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: La gestió de la comunicació organitzacional en els social media i en especial en les xarxes socials comença a erigir-se com una de les qüestions més rellevants de les organitzacions. Mitjançant una revisió documental d’aquesta temàtica indagarem en els factors que determinen una òptima comunicació integral en aquest entorn digital per a què aquesta esdevingui un avantatge per a l’organització. Comprovarem l’aplicació d’aquests ítems en un cas d’èxit a Twitter, el cas Policia Nacional, per així constatar el paper imprescindible de la comunicació organitzacional a les xarxes socials com a canal estratègic i transmissor de valors.
Resum: La gestión de la comunicación organizacional en los social media y en especial en las redes sociales empieza a ser una de las cuestiones más relevantes de las organizaciones. Mediante una revisión documental indagaremos en los factores que determinan una óptima comunicación en el entorno digital para que esta devenga una ventaja para la organización. Comprobaremos la aplicación en un caso de éxito en Twitter, el caso Policía Nacional, para constatar el papel imprescindible de las redes sociales como canal estratégico y transmisor de valores.
Resum: The management of organizational communication in social media and especially in social networks is becoming one of the most important issues for the organizations. By means of a documentary review on this subject we will investigate the factors that determine an optimum communication in this digital environment so that it can turn in an advantageous aspect for a organization. We will test the implementation of these items in a successful case in Twitter, the Policia Nacional case, so to confirm the essential role of social networks as a strategic channel tool and transmitter of values.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Periodisme
Matèria: Comunicació organitzacional ; Social media ; Xarxes socials ; Twitter ; Policia Nacional ; Institució



97 p, 762.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-22, darrera modificació el 2016-10-13



   Favorit i Compartir