Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137991
L’alfabetització audiovisual i el pensament crític : educar el pensament crític de l’alumnat d’educació primària : opció professionalitzadora - format memòria - proposta d’innovació
Muñoz Valero, Raül
Nomen Recio, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2015
Descripció: 62 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Titulació: Educació primària (anglès) [2500798]
Resum: Aquest treball ha sigut elaborat a partir de la intervenció d’una seqüència didàctica duta a terme al centre de pràctiques l’Escola El Martinet. Hem creat una proposta d’innovació que respon a un seguit de necessitats detectades dins l’escola de pràctiques. Els objectius i continguts del treball estan dirigits a desenvolupar l’aprenentatge de l’alfabetització audiovisual mitjançant el pensament crític, per fer-ho, hem utilitzat la discriminació com a problema socialment rellevant. Aquesta intervenció garanteix l’experimentació amb els mitjans audiovisuals, sempre tenint en compte les situacions de discriminació que esdevenen a la vida real i darrere les pantalles.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Crític ; Audiovisual ; Discriminació



62 p, 5.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2015-09-23, darrera modificació el 2016-07-18



   Favorit i Compartir