Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/138398
Publicitat Televisiva: L'origen d'una infància tele-educada
López Serveto, Néstor
Garcia Altadill, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Publicidad Televisiva: El origen de una infancia tele-educada
Títol variant: Television Advertising: The origins of a tele-educated childhood
Data: 2015
Descripció: 112 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: Projecte professional d'un documental en què el dia a dia d'un infant es combina amb les intervencions d'un grup d'experts que parlaran sobre els efectes negatius que la publicitat televisiva pot tenir en la salut física i mental dels infants. Aquesta producció posa sobre la taula un tema que moltes empreses i agències intenten camuflar, i posa a l'abast dels espectadors les noves tècniques d’educació mediàtica i mediació activa. L'objectiu final és ajudar a pares i educadors a reforçar l'abans possible l'esperit crític dels menuts i protegir-los de l'allau publicitari que els convida a consumir cada vegada més aviat.
Resum: Proyecto profesional de un documental en que el día a día de un niño se combina con las intervenciones de un grupo de expertos que hablaran sobre los efectos negativos que la publicidad televisiva puede tener en la salud física y mental de los niños. Esta producción pone sobre la mesa un tema que muchas empresas y agencias intentan camuflar, y pone al alcance de los espectadores las nuevas técnicas de educación mediática y mediación activa. El objetivo final es ayudar a padres y educadores a reforzar lo antes posible el espíritu crítico de los pequeños para protegerlos del tsunami publicitario que los invita a consumir cada vez más temprano.
Resum: Professional project of a documentary that combines the daily life of a child with various expert interventions to deal with the negative effects that television advertising may have on physical and mental healthiness of children. This production takes into the scene a topic that lots of companies and agencies try to hide, and approaches to the spectators the newest techniques about media literacy and active mediation. The main objective is to help parents and educators to reinforce critical spirit of children as soon as possible in order to protect them from the advertising tsunami that invites them to consume sooner every day.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Periodisme
Matèria: Documental ; Publicitat ; Televisió ; TV ; Infància ; Publicitat infantil ; Psicologia de la publicitat ; Alfabetització mediàtica



112 p, 11.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-25, darrera modificació el 2016-10-13



   Favorit i Compartir