Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/138399
La dona esportista als mitjans de comunicació
López Ulric, Ingrid
Quitllet Magriñà, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La mujer deportista en los medios de comunicación
Títol variant: Woman athlete in the media
Data: 2015
Descripció: 93 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: El present treball analitza l'emissió de contingut esportiu femení i la imatge que les televisions mostren de la dona esportista. Per realitzar l'anàlisi s'ha visualitzat el contingut esportiu de tres cadenes especialitzades, Teledeporte, TV3 i GolTV, i també la dels informatius de les sis cadenes més vistes a Catalunya TVE, TV3, Telecinco, Antena3, Cuatro i la Sexta. Per concloure destaquem la estereotipació dels esports i la invisibilitat de la dona.
Resum: El presente trabajo analiza la emisión de contenido deportivo femenino y la imagen que las televisiones muestran de la mujer deportista. Para realizar el análisis se ha visualizado el contenido deportivo de tres cadenas especializadas, Teledeporte, TV3 y GolTV y además la de los informativos de TVE, TV3, Telecinco, Antena3, Cuatro y La Sexta. Para concluir destacamos la estereotipación de los deportes i la invisibilidad de la mujer.
Resum: This study examines the issue of women's sports content and the image that television show of the female athlete. For the analysis the content was viewed on three specialized sports channels, Teledeporte, TV3 and GolTV, and also the news of the six channels most viewed in Catalonia TVE, TV3, Telecinco, Antena 3, Cuatro and Sexta. Finally this study focuses on the stereotyping of sports and invisibility of woman athlete.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Periodisme
Matèria: Dona ; Esport ; Mitjans de comunicación



93 p, 1.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-25, darrera modificació el 2016-10-13



   Favorit i Compartir