Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/138401
Les xarxes socials estan provocant una transformació de l'ecosistema comunicatiu en el món de la moda?
Maritan Escolà, Cori
Crespo Haro, Esteve, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: ¿Las redes sociales están provocando una transformación del ecosistema comunicativo en el mundo de la moda?
Títol variant: Are social networks causing a transformation in the communication ecosystem of the fashion world?
Data: 2015
Descripció: 67 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: El periodisme de moda s'ha vist afectat per l'era digital: s'ha sotmès a un profund procés de renovació, on les xarxes socials han passat a ser una eina fonamental per qualsevol mitjà. Aquesta recerca pretén analitzar els continguts publicats sobre el 080 Barcelona Fashion, a les xarxes socials i a les webs de diversos mitjans de comunicació i bloggers durant un període de temps determinat.
Resum: El periodismo de moda se ha visto afectado por la era digital: se ha sometido a un proceso de renovación, donde las redes sociales han pasado a ser una herramienta indispensable por cualquier medio. Esta recerca pretende analizar los contenidos publicados sobre la 080 Barcelona Fashion, en las redes sociales y las webs de distintos medios de comunicación y bloggers durante un periodo de tiempo determinado.
Resum: Fashion journalism has been affected by the digital era: it has gone through a deep renovation process, where social networks have become an essential tool for any media. This research seeks to analyze the content published in the 080 Barcelona Fashion, in the social networks and websites of various media and bloggers during a certain period of time.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Periodisme
Matèria: Xarxes social ; Moda ; Periodisme ; Blogger



67 p, 11.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-25, darrera modificació el 2016-10-13



   Favorit i Compartir