Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/138403
Product Placement: La publicidad del s. XXI
Martin Soler, Anna
Martinez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Product Placement: Advertising in the 21st century
Data: 2015
Descripció: 74 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: Les característiques i la versatilitat del product placement el converteixen en una opció interessant per als anunciants que desitgen una publicitat original i creativa, alhora que per als productors aquesta pràctica els permet obtenir finançament per als seus continguts. Avui en dia, aquesta tècnica no tan sols es troba en el cinema i la televisió ja que la seva presència en els videojocs, el teatre o la literatura fa que el product placement s'instauri com la publicitat del s. XXI.
Resum: Las características y la versatilidad del product placement lo convierten en una opción interesante para los anunciantes que desean una publicidad original y creativa, a la vez que para los productores esta práctica les permite obtener financiación para sus contenidos. A día de hoy, esta técnica no sólo se encuentra en el cine y la televisión ya que su presencia en los videojuegos, el teatro o la literatura hacen que el product palcement se instaure como la publicidad del s. XXI.
Resum: Product placement has become an interesting option for advertisers who look for an original and creative way to promote their products because of its characteristics and versatility. At the same time, producers can get economic resources to produce their contents. Nowadays, this funding technique is not only used in cinema or television, but also in videogames, literature and even theatre, which have established product placement as the best way of advertising in the 21st century.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Periodisme
Matèria: Emplaçament ; Producte ; Futur ; Publicitat ; Estratègia ; Videojocs ; Marketing ; Advergaming



74 p, 3.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-25, darrera modificació el 2016-10-13



   Favorit i Compartir