Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/138404
El fenomen Salvados: Per què lidera els programes d'investigació?
Martínez Mate, Inés
Entenza Rodríguez, Anna Isabel, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: El fenómeno Salvados: ¿Por qué lidera los programas de investigación?
Títol variant: The phenomenon "Salvados": Why leads the research programs?
Data: 2015
Descripció: 150 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: Es tracta d'un TFG que té com a objectiu principal esbrinar per què Salvados és el programa de recerca capdavanter en la televisió espanyola. Es compara a Salvados amb els altres dos programes que compten amb més audiència: Equipo de Investigación i Comando Actualidad. S'analitzen les estratègies comunicatives que utilitzen, creant al mateix temps un mètode d'anàlisi. Es proposen millores per als tres programes analitzats.
Resum: Se trata de un TFG que tiene como objetivo principal averiguar por qué Salvados es el programa de investigación líder en la televisión española. Se compara a Salvados con los otros dos programas que cuentan con más audiencia: Equipo de Investigación y Comando Actualidad. Se analizan las estrategias comunicativas que utilizan, creando al mismo tiempo un método de análisis. Se proponen mejoras para los tres programas analizados.
Resum: This is a research project whose main objective is to find out why “Salvados” is the leading research program on Spanish television. To that end, we compare this program with the other two programs that have more audience: “Equipo de Investigación” and “Comando Actualidad”. We analyze their communication strategies, while we create a method of analysis for television programs. Finally, we propose improvements for the three programs analyzed.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Periodisme
Matèria: Periodisme d'investigació ; Programes televisius ; Estratègies comunicatives



150 p, 4.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-25, darrera modificació el 2016-10-13



   Favorit i Compartir