El fenomen Salvados : Per què lidera els programes d'investigació?
Martínez Mate, Inés
Entenza Rodríguez, Ana Isabel, (Ana Isabel), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: El fenómeno Salvados : ¿Por qué lidera los programas de investigación?
Título variante: The phenomenon "Salvados" : Why leads the research programs?
Fecha: 2015
Descripción: 150 pag.
Resumen: Es tracta d'un TFG que té com a objectiu principal esbrinar per què Salvados és el programa de recerca capdavanter en la televisió espanyola. Es compara a Salvados amb els altres dos programes que compten amb més audiència: Equipo de Investigación i Comando Actualidad. S'analitzen les estratègies comunicatives que utilitzen, creant al mateix temps un mètode d'anàlisi. Es proposen millores per als tres programes analitzats.
Resumen: Se trata de un TFG que tiene como objetivo principal averiguar por qué Salvados es el programa de investigación líder en la televisión española. Se compara a Salvados con los otros dos programas que cuentan con más audiencia: Equipo de Investigación y Comando Actualidad. Se analizan las estrategias comunicativas que utilizan, creando al mismo tiempo un método de análisis. Se proponen mejoras para los tres programas analizados.
Resumen: This is a research project whose main objective is to find out why "Salvados" is the leading research program on Spanish television. To that end, we compare this program with the other two programs that have more audience: "Equipo de Investigación" and "Comando Actualidad". We analyze their communication strategies, while we create a method of analysis for television programs. Finally, we propose improvements for the three programs analyzed.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Grau en Periodisme [971]
Documento: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Materia: Periodisme d'investigació ; Programes televisius ; Estratègies comunicatives ; Periodisme



150 p, 4.0 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2015-09-25, última modificación el 2023-07-18



   Favorit i Compartir