Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/138409
La gestió de la comunicació a les ONG. Estudi dels casos Greenpeace, Médicos Sin Fronteras i Oxfam Intermón
Montes Villasclaras, Anna
Enrique, Ana Ma., (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La gestión de la comunicación en las ONG. Estudio de los casos Greenpeace, Médicos Sin Fronteras y Oxfam Intermón
Títol variant: NGOs communication management. Greenpeace, Doctors Without Borders and Oxfam Intermon case studies
Data: 2015
Descripció: 109 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: L'avantatge competitiu que suposa gestionar la comunicació com una eina estratègica és cada vegada més tingut en compte a les empreses. La concepció de la comunicació com un element estratègic, però, va més enllà del món empresarial. A la present investigació s’estudia com les Organitzacions No Governamentals gestionen la comunicació: quins models segueixen, quina importància li atorguen, etc. A través de l'estudi dels casos de Greenpeace, Médicos Sin Fronteras i Oxfam Intermón s'estableixen unes categories d'anàlisi que són aplicades a les tres organitzacions.
Resum: La ventaja competitiva que supone gestionar la comunicación como una herramienta estratégica es cada vez más tenida en cuenta en las empresas. Pero la concepción de la comunicación como un elemento estratégico va más allá del mundo empresarial. En la presente investigación se estudia como las Organizaciones No Gubernamentales gestionan la comunicación: qué modelos siguen, qué importancia le otorgan, etc. A través del estudio de los casos de Greenpeace, Médicos Sin Fronteras y Oxfam Intermón se establecen unas categorías de análisis que son aplicadas a las tres organizaciones.
Resum: The competitive advantage of managing communication as a strategic tool is increasingly being taken into account by the companies. However, the concept of communication as a strategic factor goes beyond the business world. This research analyzes the way in which non-governmental organizations manage communication: which are the main models applied, what is the communication role, etc. By analyzing Greenpeace, Doctors Without Borders and Oxfam Intermon case studies several categories of analysis are established and consequently applied to these three organizations.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Periodisme
Matèria: Gestió ; Comunicació ; ONG ; Greenpeace ; Médicos Sin Fronteras ; Oxfam Intermón



109 p, 1.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-25, darrera modificació el 2016-10-13



   Favorit i Compartir