Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/138411
Marca personal : Els secrets de l'èxit i la fama en el sector musical
Moreno Martínez, Sara
Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Marca personal : Los secretos del éxito y la fama en el sector musical
Títol variant: Personal brand : The secrets of success and fame in the musical industry
Data: 2015
Descripció: 96 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: El propòsit d'aquesta recerca és dur a terme una exploració sobre la relació entre la marca personal i l'èxit i la fama en el sector musical. Una recerca acadèmica sobre els conceptes principals ha permès crear un model de marca personal i canals de comunicació, especialment online, per a professionals del sector musical. A través d'un estudi qualitatiu basat en entrevistes en profunditat a quatre expertes en marca personal i a un músic, s'ha pogut contrastar el model i confirmar el grau d'importància de la marca personal en l'èxit dels músics.
Resum: El propósito de esta investigación es llevar a cabo una exploración sobre la relación entre la marca personal y el éxito y la fama en el sector musical. Una investigación académica sobre los conceptos principales ha permitido crear un modelo de marca personal y canales de comunicación, especialmente online, para profesionales del sector musical. A través de un estudio cualitativo basado en entrevistas en profundidad a cuatro expertas en marca personal y a un músico, se ha podido contrastar el modelo y confirmar el grado de importancia de la marca personal en el éxito de los músicos.
Resum: The purpose of this research is to carry out an exploration of the relationship between personal brand and success and fame in the music industry. The academic research on the main concepts has allowed us to create a template of personal brand and communication channels, particularly online, for music industry professionals. Through a qualitative study based on in-depth interviews with four personal branding experts and a musician, it has been possible to verify the template and confirm the level of importance personal branding has in musicians' success.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Periodisme
Matèria: Marca personal ; Èxit ; Fama ; Canals de comunicació online



96 p, 965.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-25, darrera modificació el 2016-10-13



   Favorit i Compartir