Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/138412
La Responsabilitat Social Corporativa a les empreses de moda espanyoles: Els casos d' Inditex i Mango
Moure Soler, Carla
Enrique, Ana Ma., (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La Responsabilidad Social Corporativa en las empresas de moda españolas: Los casos de Inditex y Mango
Títol variant: Corporate Social Responsibility in spanish fashion companies: Inditex and Mango cases
Data: 2015
Descripció: 182 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: La Responsabilitat Social Corporativa s'ha convertit en un dels intangibles amb una major projecció de futur a les grans empreses. En aquest treball d'investigació s'estudia com gestionen les empreses espanyoles la RSC, i en concret les companyies del sector de la moda, un dels que ha de fer front a més reptes en el camp de la sostenibilitat. L'anàlisi es centra en els casos de Inditex i Mango per arribar a conèixer com gestionen i comuniquen la RSC, així com les contribucions que genera aquest valor a l’empresa, els seus stakeholders i la societat.
Resum: La Responsabilidad Social Corporativa se ha convertido en uno de los intangibles con mayor proyección de futuro en las grandes empresas. En este trabajo de investigación se estudia cómo gestionan las empresas españolas la RSC, y en concreto las compañías del sector de la moda, uno de los que debe hacer frente a más desafíos en el campo de la sostenibilidad. El análisis se centra en las casuísticas de Inditex y Mango para llegar a conocer cómo gestionan y comunican la RSC, así como las contribuciones que genera este valor a la empresa, a sus stakeholders y a la sociedad.
Resum: Corporate Social Responsibility has become one of the intangibles with better future growing prospects. In this research it's examined how Spanish companies manage CSR, particularly companies in the fashion industry, one of the sectors that must deal with more challenges in the field of sustainability. The analysis focuses on the cases of Inditex and Mango, in order to know how they manage and communicate CSR, and what are the contributions generated by this value to the company, its stakeholders and society.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Periodisme
Matèria: RSC ; Empresa ; Sostenibilitat ; Responsabilitat ; Moda ; Inditex ; Mango



182 p, 35.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-25, darrera modificació el 2016-10-13



   Favorit i Compartir