Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/138429
La eficacia de las modelos delgadas vs las modelos normales en anuncios de lencería ¿Quién vende más?
Peña Guardia, Mariona Ariadna
Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: The effectiveness of normal models vs thin models in lingerie ads ¿Who sells more?
Data: 2015
Descripció: 78 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: La industria de la moda ha tendit a utilitzar models excessivament primes des de l'entrada als anys 80. A partir d'aleshores, aquest patró s'ha vist com l'únic viable per anunciar productes de moda dirigits a un públic femení. En aquest estudi s'investiga si utilitzar models amb un IMCnormal incrementaria la eficàcia del anuncis de llenceria en quant a percepció de l'anunci, percepció de la marca i intenció de compra .
Resum: La industria de la moda tiende a utilizar modelos excesivamente delgadas desde los inicios de los 80. Desde entonces, este patrón ha sido el único considerado válido para anunciar productos de moda dirigidos a un públcio femenino. Este estudio investiga si las modelos con un IMC normal incrementarían la eficacia de los anuncios de lencería en terminos de percepción del anuncio, percepción de la marca e intención de compra.
Resum: Since 80' the Fashion Industry increase to contract extremley thin models . From the beganings, this patern as been the only one that they consider to announce fashion clothe's for female. This study are based on the models with a norml BMI will increase the eficiency of lingerie advertising by the perception of the announcement, perception of the brand and the intention.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Periodisme
Matèria: Models reals ; Publicitat ; Llenceria ; Bellesa real ; Anuncis femenins ; Dones reals ; Models primes ; Moda



78 p, 2.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-28, darrera modificació el 2016-10-13



   Favorit i Compartir