Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/138433
Mitjans de Comunicació i identitat comarcal a l'Anoia
Pérez Fernández, Sergio
Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Medios de Comunicación e identidad comarcal en la Anoia
Títol variant: Media and regional identity in Anoia
Data: 2015
Descripció: 105 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: "Mitjans de Comunicació i identitat comarcal a l'Anoia” és un estudi sobre el paper dels mitjans de comunicació locals a l'hora d'afavorir la cohesió i el sentiment de pertinença a l'Anoia entre les diferents realitats territorials que hi conviuen. L'Anoia és una comarca que aglutina una sèrie de territoris que, històricament, havien estat desvinculats entre ells fins la implantació de la divisió territorial de 1936, i la seva posterior recuperació a nivell comarcal el 1987.
Resum: "Medios de Comunicación e identidad comarcal en la Anoia" es un estudio sobre el papel que los medios de comunicación locales han tenido para favorecer la cohesión y el sentimiento de pertenencia a la comarca de la Anoia entre las diferentes realidades territoriales que la componen. La Anoia es una comarca que aglutina una serie de territorios históricamente desvinculados entre sí hasta la implantación de la división territorial de 1936, y su posterior recuperación a nivel comarcal en 1987.
Resum: "Media and regional identity in Anoia" is a research about the task done by local media in order to create a regional identity in Anoia, a country region in Catalonia. This region, originally planned in 1930s and restored in 1987, has agglutined diferent terriorial identities that have been historically unlinked.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Periodisme
Matèria: Mitjans ; Comunicació ; Identitat ; Comarca ; Anoia ; Catalunya



105 p, 1.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-28, darrera modificació el 2016-10-13



   Favorit i Compartir