Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/138463
Noves estratègies al periodisme esportiu audiovisual
Ruiz Serret, Sergi
Barbeito Veloso, Ma. Luz , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Nuevas estrategias en el periodismo deportivo audiovisual
Títol variant: New strategies in audiovisual media sports journalism
Data: 2015
Descripció: 86 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: Moltes són les veus que expressen que el periodisme esportiu en ràdio i televisió no hauria de ser anomenat així, ja que no ofereix informació, sinó entreteniment, i perquè no tracta esport en general, sinó futbol. En els darrers anys, però, el periodisme esportiu està començant a patir una transformació gràcies a la incorporació de l'storytelling per explicar històries que humanes aportin un seguit de valors i ensenyances a la audiència.
Resum: Muchas son las voces que expresan que el periodismo deportivo en radio y televisión no tendría que ser llamado así, porque no ofrece información, sino entretenimiento, y porque no trata deporte en general, sino futbol. En los últimos años, pero, el periodismo deportivo está empezando a sufrir una transformación gracias a la incorporación del storytelling para contar historias humanas que aporten una serie de valores y enseñanzas a la audiencia.
Resum: There are many voices who express that sports journalism on radio and television should not use that name, because it does not provide information but entertainment, and because does not report about sport in general, but football. In recent years, sports journalism is beginning to undergo a transformation with the addition of storytelling to tell human stories that provide a set of values and teachings to the audience.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Periodisme esportiu ; Storytelling ; Ràdio ; Televisió



86 p, 1005.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-29, darrera modificació el 2016-10-12



   Favorit i Compartir