Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/138465
Telerrealitat i joves universitaris : Consum, motivacions i efectes
Sabaté Méndez, Marta
Gutiérrez García, M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Telerrealidad y jóvenes universitarios : Consumo, motivaciones y efectos
Títol variant: Reality TV and university students : Consumption, motivations and effects
Data: 2015
Descripció: 40 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: Aquesta investigació examina les motivacions y els efectes dels programes de telerrealitat en els joves universitaris. S'ha escollit una mostra de 214 participants als que s'ha administrat un cuestionari estructurat per a saber el seu grau d'acord o desacord amb una sèrie de d'afirmacions motivacionals. El gust per la videovigilancia y el sentiment de superioritat moral i intel·lectual respecte els protagonistes han estat les dimensions que han rebut més recolzament per part de l'audiència.
Resum: Esta investigación examina las motivaciones y los efectos que tienen los programas de telerrealidad sobre los jóvenes universitarios. Se ha seleccionado una muestra de 214 participantes a los que se administró un cuestionario para saber su grado de acuerdo y desacuerdo con una serie de afirmaciones. El gusto por la videovigilancia y el sentimiento de superioridad moral e intelectual han sido las dimensiones predominantes.
Resum: This investigation examines the motivations and the effects of the reality tv programs in the university studients. We selected a sample of 214 participants which we have administered a survey to know their range of agreement or disagreement from a list of sentences. The appeal of video surveillance and the effects of moral superiority have been the most salient gratifications.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Xous d'impacte ; Joves ; Reality shows (Programes televisius)



40 p, 1.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-29, darrera modificació el 2016-10-12



   Favorit i Compartir