Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/138583
Habilitats Lingüístiques i Aprenentatges Curriculars: Les Aportacions de la Recerca [43222]
Escobar Urmeneta, Cristina
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2015-16
Pla d'estudis: Recerca en Educació [1169]
Titulació: Recerca en educació [4313815]
Resum: Aquest Mòdul és optatiu per a totes les Especialitats. Aquest mòdul s'aproxima a les competències comunicatiu-lingüístiques com a eix transversal per a l'elaboració dels coneixements curriculars de les àrees de continguts no denominades 'de llengua'. S'hi presentaran les línies d'investigació pluridisciplinars que posen de relleu, d'una banda, com l'apropiació dels discursos disciplinaris forma part de l'aprenentatge de les mateixes disciplines i de l'elaboració dels conceptes en què es fonamenten, i d'altra banda , com les llengües -primeres, segones, estrangeres- s'ensenyen i s'aprenen a través del seu ús en les situacions escolars i acadèmiques. Durant el mòdul, els estudiants tindran l'oportunitat de: a) Familiaritzar-se amb línies i exemples de recerca que des de diferents tradicions epistemològiques indaguen en les relacions que es donen entre l'aprenentatge de continguts curriculars i l'apropiació d'una llengua --primera, segona o estrangera- en entorn escolar. b) Fer una pràctica investigadora i participar en un petit estudi sobre la gestió o el desenvolupament de la llengua oral i/o llengua escrita en un àrea del currículum. c) Rebre i donar feedback crític sobre decisions investigadores pròpies i dels companys.
Llengua: Català.



Català
6 p, 39.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2015-10-01, darrera modificació el 2015-10-21



   Favorit i Compartir