L'Educació Plurilingüe: Tendències i Perspectives de Recerca [43225]
Dooly Owenby, Melinda
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2015-16
Resumen: Aquest mòdul és obligatori en l'especialitat de Didàctica de la Llengua y la Literatura i és optatiu per a la resta d'especialitats. En aquest mòdul es recullen les recerques renovadores per a la didàctica de les llengües en contextos de globalització, de diversitat lingüística, de multiculturalitat i d'utilització creixent de l'anglès com a llengua franca. A partir de una concepció global de l'educació plurilingüe i intercultural i des de perspectives que entenen la construcció del coneixement com un procés situat i compartit, es presentaran les polítiques i els recursos europeus respecte de les llengües de escolarització, les orientacions del sistema educatiu i les propostes innovadores per als centres educatius i les aules.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Recerca en Educació [4313815]
Plan de estudios: Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 48.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2015-10-01, última modificación el 2023-01-28



   Favorit i Compartir