Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/1399
Conocimiento profesional y epistemología de los profesores, II : estudios empíricos y conclusiones
Porlán Ariza, Rafael (Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de las Ciencias)
Rivero García, Ana (Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de las Ciencias)
Martín Del Pozo, Rosa (Universidad Complutense de Madrid. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales)

Data: 1998
Resum: In a previous paper we discuss the theoretic and methodological framework which we have considered for studying the professional knowledge of the teachers. In this paper we present a review of some empirical studies with significance to the analysis of the scientific and didactic conceptions of the teachers. We also present a synthesis of the data obtained by the authors of these studies as well as of the most important conclusions.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Publicat a: Ensenanza de las Ciencias, V. 16 N. 2 (1998) , p. 271-288, ISSN 0212-4521



18 p, 99.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2016-06-27



   Favorit i Compartir