Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/140432
La importància de les xarxes socials a una campanya de Verkami
Sánchez Tarifa, Sara
Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La importancia de las redes sociales en una campaña de Verkami
Títol variant: The importance of social networks for a Verkami campaign
Data: 2015
Descripció: 175 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: A través del crowdfunding, molts creadors obtenen el finançament que necessiten per a les seves produccions audiovisuals. Aquests sistema connecta els emprenedors amb els mecenes que volen donar suport als seus projectes. La promoció suposa una peça clau per tal d’assolir l’objectiu econòmic. El present treball pretén analitzar la influència que exerceixen les xarxes socials sobre els resultats d'una campanya de Verkami.
Resum: A través del crowdfunding, muchos creadores obtienen el financiamiento que necesitan para sus producciones audiovisuales. Este sistema conecta emprendedores con los mecenas que quieren apoyar sus proyectos. La promoción de la campaña supone una pieza clave para alcanzar el objetivo económico. El presente trabajo pretende analizar la influencia que ejercen las redes sociales sobre los resultados de una campaña de Verkami.
Resum: Through crowdfunding, many creators get the finance they need to complete the making of their audiovisual productions. This system connects entrepreneurs with benefactors that provide financial backing for the projects. The promotion of the campaign is a key factor for the project, in order to raise enough money. The following work focuses on the influence social networks have on the results of a Verkami campaign.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Micromecenatge ; Verkami ; Xarxes socials ; Curtmetratges



175 p, 5.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-10-02, darrera modificació el 2016-10-12



   Favorit i Compartir